Stare gry nie umierają nigdy...

Nostalgia za starymi grami

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-08-13 11:36:26

Hit by pixel

Administrator

Zarejestrowany: 2010-04-17
Posty: 523
Punktów :   

Offline

 

#2 2010-08-17 21:38:12

Hit by pixel

Administrator

Zarejestrowany: 2010-04-17
Posty: 523
Punktów :   

Re: Heroes of Might and Magic 6?

Offline

 

#3 2010-08-19 03:11:56

 Amigos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-29
Posty: 78
Punktów :   

Re: Heroes of Might and Magic 6?

Niestety, mam szczere obawy, że tak dobrej gry jak HOMM II, czy III już nie zrobią. Obym się mylił, ale piątka była warta jedynie obejrzenia screenów, lub animacji, a sama gra nie potrafiła mnie przekonać, mimo, że podchodziłem do niej już kilkukrotnie. Może kiedyś spróbuję jeszcze raz... A 3D chyba zabija turówki, a przynajmniej heroesów (ponownie, obym się mylił).

Offline

 

#4 2010-08-28 12:01:49

 8-bit_dweller

Moderator

Zarejestrowany: 2010-04-17
Posty: 170

Re: Heroes of Might and Magic 6?

3D najbardziej pasuje do RTS'ów dziejących się w futurystycznych światach. Fantasy, a w szczególności strategie turowe w tychże klimatach są powoli miażdżone (przykładem może być seria gier Disciples, gdzie jedynka jest szalona, dwójka ujdzie, ale na 3 część niespecjalnie chce się czekać). Połączenie systemu poruszania się po określonych polach z małą czytelnością upaćkanych specjalnymi efektami graficznymi map (światy fantasy wręcz muszą mieć masę świecących się [magicznie] pierdół i lasów po pachy...)  jest porażkowe. Dowiódła tego HoMM5, Etherlordsi 2 i najnowszy King's Bounty...

Offline

 

#5 2010-08-28 13:01:51

 Amigos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-29
Posty: 78
Punktów :   

Re: Heroes of Might and Magic 6?

Co do Etherlords 2 i King's Bunty: The legend, to tak do końca się nie zgodzę, ponieważ spędziłem przy nich kilka miłych godzin. Z tym, że poruszanie się po mapie jest w trybie rzeczywistym i chyba dlatego da się to przełknąć. HOMM5, to z kolei turówka pełną gębą i ubieranie jej w nieczytelną grafikę popsuło całą rozgrywkę na mapie (sama walka nie jest najgorsza). Czy da się osiągnąć czytelność w tego typu grafice i stworzyć wspaniałą grę turową? Wątpię, ale jak to się mówi, nadzieja zawsze umiera ostatnia, więc poczekam i zobaczę, co tym razem nam zaserwują.

Offline

 

#6 2010-09-01 09:54:55

 8-bit_dweller

Moderator

Zarejestrowany: 2010-04-17
Posty: 170

Re: Heroes of Might and Magic 6?

Etherlords 2 i łażenie po mapie w trybie rzeczywistym...?
Albo graliśmy w dwie różne gry, albo właśnie błędnie zestrzeliłeś najbardziej pamiętliwy i wpieniający element rozgrywki w tej grze (pociągnęli to z jedynki, nie mogło być mowy o swobodnym łażeniu...).
W nowe King's Bounty nie grałem, sądziłem że jest turowe jak tamten prehistoryczny tytuł, ale dzięki za informację. Będę wiedział na przyszłość, żeby ominąć to szerokim łukiem...
Miejmy nadzieję, że ten cały graficzno-turowy bajzel nie potoczy się torem "nadzieja matką głupich", jak to ostatnio zwyczaj mają traktować doświadczonych graczy producenci nowych gier... a zresztą, idę przeczesać freeware'ówki, tam prędzej coś strawnego znajdę.

Offline

 

#7 2010-09-01 14:07:46

 Amigos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-29
Posty: 78
Punktów :   

Re: Heroes of Might and Magic 6?

Wybacz, źle napisałem jeśli chodzi Etherlords. A co do King's Bounty, to też miałem długie zęby na tę grę, gdy dowiedziałem się, że nie będziemy się poruszać po mapie turowo, ale mimo wszystko gra jakoś wybrnęła z tego. Oczywiście trudno w takim wypadku zaliczyć ją do typowych turówek. Jakaś tam przygoda z elementami rpg i strategii podczas walki, ale całkiem przyjemne i jeśli będziesz miał kiedyś chwilkę i okazję, to zapoznaj się z tym tytułem. Wiadomo, że nie zagwarantuję, że Ci przypasuje do gustu, bo gust to już rzecz subiektywna. Tak jak i moje zdanie na temat King's Bounty.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
lista obecności wzór kosmetolog kielce